En Güzel Msn Nickleri

No Comment - Post a comment

Msn nickleri sitemize özel msn nickleri.. Özel nickler ile msn nickleri yayınlamaya devam ediyoruz.. İşte birbirinden güzel, harika msn nickleri.. özel nickler ile msn nickleri yayınlamaya devam edelim.. İşte harika nickler, özel msn nickleri;

Sevmeye mahkumum, sevilmeye yasaklı..!


Sende sevmeyi değil, özlemeyi öğrendim..

Sevdim, sevdikçe özledim.. Hep kahroldum, hiç kavuşamadım.. Aşk dedikleri buymuş, anladım, çok geç anladım..

1 avuÇ yaLana 1 ömüR inanDım...

Ben senin bakışlarına gözyaşları armağan ederken, sen benim gözyaşlarıma güldün de geçtin..

Yalanlarla büyüdüm şu hayatta..! Bir gerçek tanıdım, ulaşmaya çalıştım, yapamadım, yalanlar içinde çırpınmaktan kendimi alamadım!

Aşk, mutlu olmaya çalışan insanların kendilerini avutmak için uydurdukları bir yalandır.

 
This Post has No Comment Add your own!

Yorum Gönder